27 april 2014

ibland förändras livet till det sämre lite för fort



Nej. Ibland blir inte livet riktigt som man planerar. Och så är det ju ibland. Nu är klockan snart 03.00 på morgonen, och jag vinkade precis av sista gästen. Det blev ingen fest igår, eller inatt, det blev hämtpizza, vin, skitsnack och Sex and the City istället. Jag älskar mina vänner. De ställer fan alltid upp när jag behöver dem. Och ikväll behövde jag dem extra mycket. Från och med nu säger jag NEJ TACK till killar och ska fokusera ännu mer på mig själv. För det är faktiskt inte värt det. Man klarar sig så mycket bättre på egen hand. Imorgon ska jag ta hand om mig själv; jag ska ut och gå en långrunda, äta bra, kolla på en film och bara mysa. På kvällen ska jag till Nina med Michael, Elizabeth och Gloria, laga mat och sova över. Precis vad jag behöver just nu. Vänner, bara vänner. Inga killar som förstör och är otrogna. Bara vänner som ställer upp och tar hand om en. Det är allt man behöver här i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar